Stiri de Ultima ora

Comunicate de Presa de ultima ora

schimbare administrator
Afaceri

O schimbare administrator nu e la fel cu revocarea acestuia

Schimbarea administratorului in cadrul unei companii nu este o procedura intocmai atat de simpla precum poate isi imagineaza multi dintre asociatii unei firme, astfel ca nu e de mirare ca in astfel de procese apar de multe ori dificultati.

In astfel de cazuri insa, este bine sa se apeleze la specialistii in domeniu, care vor cunoaste nu doar demersurile unei astfel de proceduri, dar si modul in care ea va putea fi executata cat mai rapid si in deplina concordanta totodata cu normele legale.

Schimbarea administratorului sau revocarea acestuia

Desi par similare, nu e aceeasi procedura. In cazul in care se hotaraste o schimbare de administrator la o companie, aceasta va presupune inlocuirea acestuia cu o alta persoana. In cazul in care vorbim insa de o revocare, vorbim implicit de existenta mai multor administratori, iar in urma acestei proceduri, nu va fi implicata in mod automat inlocuirea administratorului care a fost revocat.

Diferenta dintre cele doua proceduri este insa doar unul dintre aspectele ce trebuie luate in considerare cand vine vorba de o schimbare a unui administrator, intrucat, in cele din urma, astfel de procese mai aduc cu sine si obligativitatea de a intocmi o serie de documente specifice, care trebuie sa respecte anumite norme in mod cat mai precis si corespunzator.

Cum este cel mai bine sa se aleaga un nou administrator

Dupa cum am mentionat, la o procedura de schimbare a unui administrator, va surveni rapid si alegerea unuia nou. Astfel este bine sa se ia in calcul anumite considerente specifice si in acest sens daca se va proceda la o schimbare de administrator. Mai exact, este bine de pilda sa se analizeze foarte bine de catre adunarea actionarilor in cadrul unui SRL, ce fel de puteri se vor acorda administratorului nou in urma unei schimbari de administrator.

De pilda exista cazuri in care se poate limita chiar si dreptul la semnatura a administratorului in urma efectuarii unei astfel de schimbari de administrator, cel nou poate sa detina spre exemplu drept de semnatura asupra unor tranzactii care se vor limita doar la o anumita suma.

Acesta este dar un simplu exemplu, exista clar diverse considerente care vor contribui la asemenea decizii ale adunarii actionarilor in cadrul unei companii. Cert este ca indiferent de motvul pentru care se va decide o schimbare de administrator – www.expertadvisor.ro, este bine sa se ia in calcul aspectele legate de documentatie si mai mult, importanta acestora pentru ca activitatea companiei sa nu fie deloc afectata in mod negativ.

Aici, din nou, deservesc foarte bine expertii in domeniu care pot sa ofere nu doar sprijin in luarea unor decizii chiar, dar si sprijin in ceea ce priveste partea normativa a schimbarii unui administartor in cadrul unei companii, a revocarii acestuia, chiar a infiintarii unei companii in sine, a schimbarii numelui acesteia si asa mai departe.

Per ansamblu, indiferent de motivele care vor sta la baza uor decizii de acest tip, normele legale in vigoare trebuie respectate fara doar si poate, astfel ca expertii in domeniu isi vor pune amprenta in mod pozitiv cu siguranta si asupra ecstui fapt.

LEAVE A RESPONSE

Your email address will not be published. Required fields are marked *