Necesitatea de a face cunoscuta compania a impins industria de materiale promotionale la cote extrem de inalte. Evident, in acelasi timp, multe firme de profil au cazut datorita lipsei de raspuns la cererile pietei. Optimus Plus este printre putinele firme care nu numai a rezistat acestei evolutii, ci chiar a reusit sa isi mareasca lista de clienti ce fac parte din portofoliul nostru. Va putem spune ca cea mai mare cerere a pietei este cea a constructiei si montarii de firme luminoase.
Exista cateva lucruri care fac diferenta dintre a acapara privirea clientilor si ingnoranta completa atunci cand vorbim despre firme luminoase. Iata cateva aspecte foarte importante, zicem noi, ce tin de reclama companiei dumneavoastra.
Perceptia asupra unei firme luminoase
Unghiul de vizibilitate a unei firme luminoase este cel care prezinta cel mai mare interes. Daca punem firma la o inaltime mult prea mare, atunci clar ea nu va iesi in evidenta decat doar pentru cel ce se afla la distanta. Dar si atunci, daca respectiva firma luminoasa contine corpuri de text iar nu este bine, pentru ca din cauza distantei nimeni nu va putea citi textul. Deci, cel mai bine este sa pozitionati firma luminoasa la un unghi usor accesibil vederii, astfel incat trecatorii sa poate vedea fara efort despre ce este vorba.
Despre cromatica sunt extrem de multe articole si informatii, asa ca nu vom trata acest subiect foarte in detaliu, insa trebuie sa tineti cont aici si de un alt aspect. Culoarea luminii folosite pentru a lumina firma este si ea supusa la aceleasi reguli cromatice ca si continutul grafic al reclamei, deci este bine de tinut cont si de acest aspect pentru firme luminoase.
Forma este cea care conteaza
Forma reclamei este si ea foarte importanta. Principiile de eleganta a formelor se aplica si la firme luminoase. Aici trebuie tinut cont in mod direct si de dimensiunea cladirii pe care urmeaza sa fie montata, dar si de profilul companiei dumneavoastra. Am sesizat de multe ori magazinase ale caror firme luminoase erau chiar mai mari decat intreaga cladire. Este corect faptul ca atrage atentia trecatorului, dar, in acelasi timp este si un mod de a arata lipsa bunului gust si a elegantei. De asemenea, mai apare un aspect logic, deoarece vorbim de o reclama iluminata, chiar si in cazul in care sunt folosite LED-uri, factura la curent va fi si ea unpic mai mare decat sediul magazinasului, asta in spirit de gluma.
Indiferent de domeniul de activitate, imaginea este motorul care aduce vanzari, daca nu aveti grija de acest “motor” el s-ar putea sa va puna bete in roate. Optimus Plus ofera tuturor clientilor sai nu numai firme luminoase ci si toata gama de produse necesare promovarii companiei dumneavoastra, dar si consiliere profesionala de cel mai inalt nivel, astfel incat impactul dumneavoastra vizual sa nu fie unul naucitor… ci unul care sa aduca profit firmei dumneavoastra, dar si un renume prin eleganta si bun gust. Va asteptam pe siteul nostru, www.optimusplus.ro pentru a va alege pachetul de produse si servicii de care aveti nevoie.