Stiri de Ultima ora

Comunicate de Presa de ultima ora

injectoare diesel autoturisme
Auto Tehnologie

Despre Diesel si injectoare diesel autoturisme

Motoarele Diesel pun lumea in miscare de mai bine de un secol, iar datorita fiabilitatii, a consumului si a cantitatii reduse de noxe, acestea inca sunt si acum alegerea principala cand vine vorba de motorizarea autoturismelor si a echipamentelor de transport. Dacar Motor este locul unde cei mai buni profesionisti din regiunea Nord-Estica a Romaniei ofera servicii profesionale de service si asistenta pentru probleme la pompe si injectoare diesel autoturisme, de asemenea, tot la noi veti gasi si piese de schimb pentru sectiunea de pompare si injectoare pentru motorul diesel.

Rolul unor injectoare diesel autoturisme

In cadrul acestui articol vom vedea care este rolul injectoarelor diesel si ce probleme pot aparea in cazul functionarii defectuoase a acestora. Insa, pentru inceput, trebuie spus ca motorina este un combustibil cu aprindere mai lenta decat benzina, iar pentru a putea fi folosita in interiorul motorului, structura blocului de alimentare a unui motor diesel difera unpic tocmai pentru a permite aplicarea unui tratament special motorinei. Aceasta functie revin seriei de injectoare diesel autoturisme care se afla pe partea superioara a fiecarui cilindru in parte.
Un injector este un mecanism electro-mecanic ce are rolul de a pulveriza motorina in camera de combustie a fiecarui cilindru. Dupa cum spuneam si mai devreme, motorina nu se poate aprinde in conditiile de presiune normal, asa ca, aceasta este comprimata la o presiune de cativa zeci de bari si pulverizata in camera de ardere.

Ce se intampla intr-un piston de motor Diesel?

Ciclul unui piston de motor diesel incepe prin admisia aerului prin intermediul valvelor de admisie. Acestea permit intrarea aerului la retragerea pistonului, iar odata cu urcarea acestuia, in camera de combustie are loc o compresie a volumului de aer la presiuni de pana la 40 de bari sau mai mari (mult mai mari decat la motorul pe benzina). Odata ce aerul este comprimat, aici intervine si linia de injectoare diesel autoturisme care elibereaza in in camera de combustie care acum este plina cu aer incins, la presiuni foarte mari, motorina. Insa aceasta nu este sub forma lichida, ci sub forma atomizata (pulverizata) facilitand astfel aprinderea acesteia. Ciclul pistonuluise finalizeaza odata cu urcarea pentru a doua oara, pentru a elimina gazele rezultate din combustie prin valvele de refulare.
In mod evident, defectarea unor injectoare diesel autoturisme duce in mod direct la performante foarte slabe ale motorului sau chiar la incapacitatea de a-l porni. Insa, chiar daca motorul diesel este oarecum mai zgomotos si greu, decat unul pe benzina, acesta ofera totusi o rata de consum mult mai mica. Acest lucru se datoreaza ratei de compresie, care, datorita faptului ca motorina este inserata in camera de combustie dupa comprimarea aerului, este mult mai buna. La motoarele pe benzina, aerul este deja plin cu vapori de benzina, iar o rata de compresie prea mare, ar duce la aprinderea timpurie a amestecului, ducand la o lipsa de sincronizare.
Asadar, iata de ce foarte multa lume prefera motoarele diesel, iar noi suntem cei la care puteti apela ori de cate ori aveti nevoie de o echipa de profesionisti pentru service injectoare diesel autoturisme. Ne gasiti pe Strada Tireamului 70/a, Comuna Carei, Satu Mare, dar si la adresa web www.injectorsystem.ro

LEAVE A RESPONSE

Your email address will not be published. Required fields are marked *