Stiri de Ultima ora

Comunicate de Presa de ultima ora

consultanta in afaceri
Afaceri

Resursele umane și consultanța în afaceri

Oamenii sunt motorul unei companii. Practic ei sunt cei care pun în mișcare toată activitatea și fac compania să se dezvolte. Dar, într-o lume în care occidentul pare să ofere mult mai multe beneficii specialiștilor, misiunea de a-i găsi dar și de a-i fideliza să rămână pentru vreme îndelungată la firmă de multe ori poate să iasă de sub control și să devină o adevărată vânătoare care doar mănâncă timp și nu te poți ocupa așa cum trebuie de problemele care necesită o atenție mai mare.

Consultanța în afaceri se referă și la asigurarea unei firme cu resurse umane suficiente dar de-a lungul timpului se constată că această ramură a devenit o activitate independentă și fiecare problemă pe care o întâmpină o firmă este tratată separat de aceste firme de consultanță în afaceri.

Resursele umane și consultanța în afaceri trebuie să meargă mână în mână deoarece majoritatea problemelor pornesc de la o gestionare ineficientă în ceea ce privește managementul resurselor umane. Asta o spun deoarece mulți antreprenori nu știu sau nu acordă o atenție deosebită delimitării fișei postului pentru fiecare angajat în parte. În mod normal nu ar trebui să se meargă după premisa ,,omul bun la toate și expert la nimic” întrucât este suficient ca un singur angajat să se priceapă de exemplu la creat site-uri, altul poate este bun să realizeze produse în serie și așa mai departe, în acest fel se construiește personalul necesar care să satisfacă fiecare departament din compania respectivă. Așadar consultanța în afaceri nu are alt rol decât acela de a îmbunătăți managementul firmei și să ofere soluțiile optime pentru a putea continua activitatea.

Trebuie să se renunțe din start la orgoliu și să existe o deschidere față de necesitatea de a primi ajutor. Nu pune nimeni la îndoială capacitatea unui manager de a-și conduce firma, dar nu trebuie uitat faptul că toată viața avem de învățat. De asemenea nu trebuie uitat faptul că de multe ori, soluțiile cele mai bune vin din exterior deoarece de multe ori atunci când suntem obișnuiți cu aplicarea unui anumit tipar poate să ni se pară că facem totul corect dar există șanse să nu fie așa. Un alt lucru foarte important este că un antreprenor profesionist știe să accepte și recunoaște momentul în care a venit momentul să apeleze la ajutor din exterior.

Consultanța în afaceri nu are rolul de a critica priceperea sau ignoranța cuiva în afaceri. Consultanța în afaceri înseamnă totodată apelarea la soluții inteligente și rapide pentru a trece peste probleme sau pentru a afla informații noi, pe care, poate, nu avem întotdeauna timp să le căutăm. Apelarea la consultanță în afaceri nu înseamnă să ți se pună la îndoială deciziile și nici nu este obligatoriu să le respecți.

Așadar, revenind asupra problemei cu găsirea specialiștilor, o firmă de consultanță în afaceri va putea cel puțin să ofere o soluție competentă la această problemă ori prin a recomanda o firmă care se ocupă în exclusivitate de întreg procesul de recrutare pentru ca să te poți ocupa de lucrurile cu adevărat importante. Așadar, a apela la o firmă de consultanță în afaceri nu este o slăbiciune ci un progres, un pas înainte spre evoluția companiei în sens pozitiv. www.TPA-horwath.ro

LEAVE A RESPONSE

Your email address will not be published. Required fields are marked *